הכשרת אנשי מקצוע

בשנים האחרונות, יותר ויותר משפחות בוחרות בשיקום על פי הגישה השמיעתית-מילולית (גישת AV) עבור ילדיהן עם לקות שמיעה. על מנת שכל משפחה תוכל לממש את בחירתה, אנו פועלים להכשיר קלינאי תקשורת חדשים לעבודה בגישת AV, מכל רחבי הארץ ומכל מגזרי החברה הישראלית.

הכשרת אנשי מקצוע

בשנים האחרונות, יותר ויותר משפחות בוחרות בשיקום על פי הגישה השמיעתית-מילולית (גישת AV) עבור ילדיהן עם לקות שמיעה. על מנת שכל משפחה תוכל לממש את בחירתה, אנו פועלים להכשיר קלינאי תקשורת חדשים לעבודה בגישת AV, מכל רחבי הארץ ומכל מגזרי החברה הישראלית.

בנוסף, אנו מקיימים הכשרות רבות ומגוונות לאנשי מקצוע מעולמות החינוך והטיפול.
בהרצאות, סדנאות וימי עיון, הצוות שלנו מאפשר למשתתפים להבין את החשיבות של חוש השמיעה
למען ההתפתחות הקוגניטיבית של פעוטות וילדים, להכיר את הסימנים שמעלים חשד לירידה בשמיעה,
לקבל כלים מעשיים לסייע לילדים ולמשפחות בהתמודדות עם ירידה בשמיעה ועוד.

סוגי ההכשרות

הכשרת סטודנטים להפרעות בתקשורת

דור העתיד של קלינאי התקשורת חשוב לנו במיוחד! בנוסף להרצאות במרכזים האקדמיים, אנו מפעילים במרכזינו תכניות צפייה והתנסות מעשית בטיפול בשפה, בדיקות שמיעה, התאמת מכשירי שמיעה, מיפוי שתל ועוד. מדי שנה משתתפים בהן יותר מ-50 סטודנטים ממכללות שונות ברחבי הארץ.

הרצאות וקורס הכשרה לצוותים חינוכיים

ילדים עם לקות יכולים להיות שותפים מלאים ועצמאיים בעולם השומע. לתפקיד של אנשי החינוך המשלבים חשיבות מרכזית בהשגת המטרה. אנו מציעים הרצאות וקורס ייעודי למורים, גננות וסייעות המעוניינים לרכוש כלים לשילוב מוצלח של ילדים עם לקות שמיעה במסגרות החינוך בהן הם פועלים. בוא/י להעמיק את הידע שלך!

מידע נוסף

הרצאות וסדנאות לאנשי מקצוע

רשתות גנים ומעונות, בתי ספר, יחידות לגיל הרך ולהתפתחות הילד, קופות חולים ומכונים אודיולוגים, מוסדות להשכלה גבוהה ועוד, הם רק חלק מהמקומות שהזמינו אותנו להרצות אצלם. המשוב הנלהב שלהם, והתועלת המעשית שהפיקו מכך, הם מנוע לעשייה שלנו. נשמח להגיע גם אליכם ולהעשיר את הידע המקצועי שלכם!

מידע נוסף

הסמכה בינלאומית LSLS לקלינאי תקשורת

מרכזי שיקום במדינות רבות פועלים בגישת AV, המבוססת מחקר וניסיון, על פי סטנדרטים בינלאומיים של שיקום וטיפול. הסמכת LSLS -Listening and Spoken Language Specialist, ההסמכה הבין-לאומית היוקרתית של אקדמייתA. G. Bell בארה"ב הינה המילה אחרונה בהבטחת רמה של התמתחות מקצועית וניסיון לעבודה בשיקום שמיעה, שפה ודיבור.  ב-AV ישראל תוכלו לקבל הכשרה וליווי עד לשלב ההסמכה.

מידע נוסף

קורס יסודות הגישה השמיעתית-מילולית (גישת AV) לקלינאי תקשורת

קלינאי/ת תקשורת? בוא/י לשנות את עולמם של ילדים עם לקות שמיעה! קורס יסודות AV מתקיים אחת לתקופה ומקנה את הבסיס התיאורטי והיישומי לשיקום שמיעה על פי הגישה השמיעתית-מילולית.

מידע נוסף

ימי עיון וסדנאות לקלינאי התקשורת

אנשי מקצוע מעולמות הטיפול נפגשים עם מגוון רחב של סוגיות טיפוליות ועם אתגרים הנלווים בטיפול. כמו בתחומים נוספים, המחקרים בתחום הטיפול בלקויות השמיעה מתחדשים כל הזמן, ומוסיפים מימד חשוב מאוד לעבודת הקלינאי. על מנת להישאר מעודכנים, ולרכוש כלים נוספים בטיפול, אנו מקיימים ימי עיון וסדנאות להעשרת אנשי מקצוע.

מידע נוסף

רשימת ספרים ומאמרים

Elizabeth B. Cole and Carol Flexer, Children with Hearing Loss, Developing Listening and Talking, Birth to Six, 4th Edition (2020)
Warren Estabrooks, Karen MacIver-Lux, Ellen A. Rhoades, Auditory-Verbal Therapy : For Young Children with Hearing Loss and Their Families and the Practitioners Who Guide Them (2016)
Warren Estabrooks, Cochlear Implants for Kids (1998)
Carol Flexer, Facilitating Hearing and  Listening in Young Children (Early Childhood Intervention Series) 1999
Daniel Ling, Speech and the Hearing Impaired Child: Theory and Practice (2002)
Doreen Pollack, Donald Goldberg, Nancy Caleffe-Schenck, Educational Audiology for the Limited Hearing Infant and Preschooler: An Auditory Verbal Program (2002)
תמר טל-אל, ממבה ממבבה ממ (2017)
דליה שטרנברג (עורכת) סוד השמיעה: ילדים לקויי שמיעה לומדים לשמוע ולדבר (עמותת א.וי.ישראל 1998)

מעוניין/ת לקבל פרטים נוספים?